En klopt dat nog met wie jij bent?
Of is er de laatste paar jaar wat veranderd en mis je de verbinding tussen wie je bent en wat je uitstraalt? Ervaar je een ‘identiteitscrisis’ in je bedrijf?
• Kom je net niet bij de kern van wat je ècht doet en aanbiedt?
• Word je niet gezien en op waarde geschat?
• Vraag je jezelf af hoe je wat jij te bieden hebt het beste naar buiten brengt?
Kleur, tekst, sfeer, opmaak en uitstraling van al je zakelijke communicatie geven de ander een indruk over jou, je bedrijf en je aanbod. Het roept altijd een ‘ja’, ‘nee’ of ‘neutraal’ gevoel op.
De kunst is om deze onbewuste invloeden bewuster in te zetten om zo de mensen en opdrachten aan te trekken die het beste aansluiten bij jouw talenten en wat jij de wereld te brengen hebt.
Ik ben graag jouw identiteits gids. Die je jouw uniekheid laat ontdekken en dat vertaalt naar passende kleuren, teksten die raken, een harmonieuze sfeer, duidelijke opmaak voor een zakelijke uitstraling die aantrekt in plaats van afstoot.